תכנית האלוהים לירושלים: דמותו של צורר



‎זכריה מכנה את צורר המשיח "רועה אליל". בברית החדשה קוראים לו: "איש החטאה", ‎"בן האבדון", "צר המשיח", וגם "החיה". ‎קשה לחזות את התפקיד המדויק שיגלם צורר המשיח בשלב זה של הדרמה שלנו. ‎הוא יהיה אדם בעל אינטיליגנציה וכריזמה יוצאות מן הכלל, והוא יגיע לעמדת שליטה ‎בפוליטיקה העולמית בנסיבות מוזרות ודרמתיות. ‎לצורר המשיח הזה תהיה יכולת מניפולטיבית מסתורית להשפיע על אנשים ואומות. ‎הוא ינהל משא ומתן כלשהוא עם ישראל כפי שכתוב בספר דניאל, שיאפשר להם לבנות ‎מקדש בינלאומי בירושלים. מהלך זה יגרום למיליוני יהודים בעולם להעריץ אותו. ‎בעצם בגלל הבניה המחודשת של בית-המקדש רבים יראו בו את המשיח ‎למרות שאין לזה כל בסיס בכתובים. ‎

בסופו של דבר התרמית של צורר המשיח תחשף, הוא יפר את הברית עם ישראל, ‎מהאיגרת אל התסלוניקים ומספר התגלות, בברית החדשה, אנחנו לומדים ‎שהוא ידרוש לשבת במקדש ושיסגדו לו כאלוהים. ‎כמובן שכל יהודי כנה ידחה את הדרישה הזאת. ‎צורר המשיח יתאכזר לאומה היהודית. לא סתם בברית החדשה קוראים לו "החיה". ‎הוא ישתמש בהשפעה הבינלאומית שתהיה לו כדי לעורר מלחמה נגד מדינת ישראל ‎ולהביא לרדיפה של יהודים בכל העולם. ‎אנחנו לא ננסה כאן לפענח את כל התעתועים והתרמיות הדיפלומטיות של צורר המשיח, ‎נעבור הלאה לתוצאה הסופית שכבר הקראנו אותה בשידור הקודם ‎ונאספו עליה כול גויי הארץ. ‎בסופו של דבר זכריה אומר:

ונלכדה העיר ונשסו הבתים והנשים תשגלנה ויצא חצי העיר בגולה. ‎

למעשה אסון מחריד יפקוד את הארץ שלנו כולה. שניים מכל שלושה בארץ יהרגו. ‎והשליש הנותר בחיים, בחסד של אלוהים, יכירו באלוהים כמושיע וכגואל שלהם. ‎דברים קשים אלו יהיו בשיא של התקופה לה ירמיהו קורא: "עת צרה היא ליעקב". ‎המלאך גבריאל אמר לנביא דניאל: "והיתה עת צרה אשר לא נהיתה…" עד העת ההיא ‎אבל גם דניאל וגם ירמיהו מבטיחים לישראל ישועה שלמה ומוחלטת. ירמיהו בהמשך דבריו אומר ‎ומימנה יוושע. והמלאך גבריאל בהמשך דבריו אומר לדניאל: ובעת ההיא ימלט עמך כל הנמצא כתוב בספר. ‎אלה הכתובים בספר הם הידועים והנבחרים מראש לאלוהים – והם השליש הנותר המוזכר בנבואת זכריה. ‎אז השלב השלישי מסתיים בהבטחה לישועה, וכאן נסיים את השידור הזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>